Aandacht

11Apr07

Was het een schreeuw om aandacht of niks meer dan een betekenisloze bevlieging? Ik weet het niet. Doch in een tijdperk waar gevolgen belangrijker zijn dan oorzaken wens ik mee te delen dat ik vanaf heden mijn ziel hier zal neerpennen. Of mijn hersenspinsels enige interesse zullen opwekken bij Belgen en Nederlanders is maar zeer de vraag. Hoezeer deze vraag ook tot interessante analyses kan leiden, toch wens ik dit pad niet te volgen. Dat is de vrijheid van de schrijver. Voor de hand liggende paden afwenden en onwaarschijnlijke kronkels laten verworden tot waarheid; zoals het plotse einde van dit stukje.

One Response to “Aandacht”

  1. Wow, alles gelezen en ik vind je taalgebruik geweldig!
    Ik vond het ook geweldig dat ik eens een blog van begin tot einde kon lezen… Bedankt voor je kruimeltje op mijn blog, als je wilt weten wat ik bedoel, zoekt en gij zult vinden!
    😉


Geef een reactie

