Ongehoord (en) grappig!

13Apr07

Over blijvende psychologische gevolgen zal deze Amerikaan zich hoogst waarschijnlijk geen zorgen gemaakt hebben. Een grappig en uiterst shockerend filmpje .

Wees niet te bedeesd een commentaar achter te laten!

6 Responses to “Ongehoord (en) grappig!”

  1. 1 smiling cobra

    Het ware misschien toch handiger om de links even van een koppeling naar de betreffende site te voorzien. Mocht je niet weten hoe dat moet, mag je me gerust een e-mail sturen en dan help ik je wel even op weg.

  2. Ben er al uit, nu zou ik het alleen graag nog in een ander tabblad laten openen…

    Dank bij voorbaat

  3. 3 smiling cobra

    In hetzelfde venster waar je de link aanbrengt in het vak Target kiezen voor: Open the link in a new window.

  4. 4 Comicsken

    om in een ander tabblad te openen: target=”_blank”, maar hoe je dat in wordpress doet, i have no idea :p have fun

  5. Ok, bedankt voor de handige tips!

  6. alles voor een commentaartje?

    en het zal wel aan mij liggen maar ik vind dit gelijk niet grappig.


Geef een reactie

