Experimentele Marketing

25Apr07

Het zal wel de sudokuhype van laatst -en nu– geweest zijn die de reclamemakers van TMF op dit idee gebracht heeft. In elk geval, de truuk heeft gewerkt. Ik heb me een tijdje het hoofd gebroken over deze enigmatische reclameboodschap. TMF heeft hiermee voor enkele momenten mijn aandacht compleet opgezogen. Puik werk, jongens van de marketing!

5 Responses to “Experimentele Marketing”

  1. 1 xixarro

    Je bent er inderdaad wel even zoet mee.
    En het is origineel!

  2. Sorry, maar ik vind suduko al te ingewikkeld en laat staan deze, ik hou niet van denken en ga meer op mijn gevoel af 😉

  3. Geen probleem ,of ben ik dan dislectisch.

    Groetjes Chantal.

  4. Ik heb dyslexie en ik krijg er schele koppijn van… maar ja, ik hoor ook niet echt bij de doelgroep van TMF zeker?

  5. 5 Anoniem

    wat the fuck staat er?


Geef een reactie

