Happiness is just around the corner

25Apr07

Ik woon nu al bijna acht maanden te Gent en op deze hemelse dag heb ik een unieke ontdekking gedaan. Voor al wie dacht dat de mens uit het paradijs is verdreven, niks is minder waar. Zo hier en daar vinden we nog een stukje puur natuur, een stukje aards paradijs. Vandaag was aan mij de eer zo’n oase in de woestijn der beton en drukte van de Gentse binnenstad aan te treffen.Een rustig parkje, dat aan al mijn wensen voldoet. Geen Graslei, waar je over de koppen kan lopen noch een luguber Citadelpark maar een bron van rust en herbronning en dit op 100 meter van mijn kot. Als u zich afvraagt waar het zich bevindt dan blijft u op uw honger zitten want ik zeg het lekker niet. Ik zou immers niet willen dat dit plaatsje net als zovele maagdelijke oorden tenonder gaat aan het respectloze gedrum van de massa.

pict0909.jpg

5 Responses to “Happiness is just around the corner”

  1. Egoïst!
    En ik moet al niet gaan zoeken want het komt me niet eens bekend voor of niets . *snif*

  2. ziet er mooi uit op de foto.. lijkt wel een soort van oude stadswal.. of oud pand.. begroeid.. mooi!

    nou geniet lekker van je Rust!

    Hilda

  3. >>Dramoghe : Je mag me altijd mailen voor meer tips

  4. hm, aan de sint-baafsabdij misschien?

  5. Het ziet er vooral erg onbebost uit. Ik zal volgende week es een foto powsten van mijn gisteren ontdekte paradijs.. aha!
    En leve de Vengaboys-inspiratie-voor-inspiratieloze-blogstukjestitels.


Geef een reactie

