Kiezen

28Apr07

Als ik moet kiezen
tussen sterven en verliezen,
dan kies ik steevast voor de dood.
Die ligt in het verschiet.
Want een leven zonder jou,
dat overleef ik niet.

6 Responses to “Kiezen”

  1. En toch zullen mensen soms wel moeten, en dat lukt altijd.
    Een mens is sterk!

  2. Zolang je dat alle twee denk is er niks mis mee , en een mooie gedachte.

    Groetjes Chantal.

  3. >>renesmurf en Chantal : Dit is maar een impressie, een impressie van het gevoel iemand te verliezen. Dit wil niet zeggen dat ik mezelf iets ga aan doen als ik bepaalde mensen zou verliezen.

  4. wat een vermoeiend cliché zeg

  5. Is dat niet net wat liefde is, een vermoeiend onontkoombaar cliché?


Geef een reactie

