Boys will be boys

30Apr07

Toen ik afstudeerde aan de middelbare school met niet veel meer dan middelmatige punten door middel van minder dan middelmatige inspanningen vond er tijdens de proclamatie een kort gesprek met mijn klastitularis plaats. “Jullie hebben zich laten doen door de meisjes” tikte hij mij op de vingers na een jaar vol schermutselingen en de uitstekende punten van bepaalde girlies in zijn gedachten. Mijn antwoord lag klaar dus ik vuurde het af. “Neen, de meisjes hebben zich laten doen door het systeem” Glimlachend gaf hij toe:”Mmm, meisjes zijn inderdaad vaak wat volgzamer en ja … Boys will be boys

3 Responses to “Boys will be boys”

  1. Pffff… eindelijk gerechtigheid.

  2. some girls will be boys too

  3. misschien had ik dan te veel testosteron in mijn tienerjaren…


Geef een reactie

