De dag van de arbeid

01Mei07

De dag van de arbeid zet er mij toe aan mijn officiële bezigheid te vervullen. Zodoende duik ik in de boeken die ik tegen midden juni tot mij moet opgenomen hebben. Het heerlijke weer tovert deze verfoeilijke taak om tot pure genieterij. Veel verschil tussen werken en ontspannen is er trouwens niet op te merken. Emily Brönte verandert in economie en malibu-ananas wordt vervangen door niet-alcoholische fruitsap maar de zon blijft stralen en ik zak nog steeds lekker onderuit terwijl ik haar stralen haast onmiddellijk omzet in pure vreugde.

5 Responses to “De dag van de arbeid”

  1. Ach, even wat werk verzetten en dan heb je 2 maanden vakantie!

  2. De mooiste tijd van het jaar is er weer, hoe dan ook.

  3. >>Sandrissimo: correctie, drie maanden 🙂

  4. 4 xixarro

    Goede moed, ook al lijk je er precies wel klaar voor. 🙂

  5. Aaahh, ik ben stikjaloers!! 😉


Geef een reactie

