Helden

02Mei07

I wish I could bend the space/time continuum so I could see the next Heroes episode…

(Aflevering 20 is vet cool)

4 Responses to “Helden”

  1. 1 smiling cobra

    Nog nooit gezien en ik heb er ook geen belangstelling voor, maar om jou een plezier te doen, wil ik wel even helpen om dat continuum aan jouw wensen aan te passen, al moet je van mij geen wonderen verwachten, want ik ben nog maar pas ziek geweest. 😉

  2. 2 Ania

    Absoluut vet cool!!

  3. >>smiling cobra : ik denk dat we wel een wonder zullen nodig hebben 🙂

  4. Wij zijn hier blijven steken na aflevering 4. Denk dat we er nog 16 op de harde schijf hebben staan… Heroes-a-thon binnenkort! :op


Geef een reactie

