De Brahmaanse priester/Straatverkoper: The Sequel

04Mei07

Omdat het bloedstollende vertelsel over de Brahmaanse priester die aan straatverkoop deed een open einde had, kon een sequel niet uitblijven. Nadat de zonderling mij contractueel gevangen had in zijn web van mooie praatjes en verleidelijke beloftes bleef er rondom mij een waas van onzekerheid hangen. Deze sequel lost echter alle verwachtingen in. Hij is -zoals het een sequel betaamt- saai en inspiratieloos. Kort samengevat komt het er op neer dat de priester zijn woord heeft gehouden. Ik stuur vanaf nu promotioneel gratis smsje’s en gebruik een tarief waar ik mij perfect in kan vinden. I like it!.

No Responses Yet to “De Brahmaanse priester/Straatverkoper: The Sequel”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

