Roze

06Mei07

Vandaag ga ik naar een groot feest! Daarom ben ik op mijn paasbest gekleed. Een donkere licht glanzende jeansbroek en een wit/roze streephemd. Een daarbij afstekende das met bruintinten en een bruine blazer maken het plaatje compleet. Ik tooi mij in roze omdat dat alles behalve gay en immer stijlvol is. Maar dat wisten jullie natuurlijk al. Toch vergt roze van mij een zekere vestimentaire moed omdat ik van nature nogal conservatief en bevooroordelend ben. Bij deze is de eerste stap naar een open mind echter gezet. Als er me vandaag geen mannen komen verleiden ben ik overtuigd.

7 Responses to “Roze”

  1. rose is de homokleur, dat zeker, maar ze moeten het niet claimen, iedereen mag in het rose.

  2. 2 anonymous

    In mijn ogen wordt de kleur gewoon misbruikt in functie van een zoveelste rage: het is “in” om roos te dragen. Niet dat ik Rupert verwijt van zo’n meeloper te zijn, dat hemdje zal hoogstwaarschijnlijk wel stijlvol zijn hem kennende ;-), maar roze kledij zal bij mij het vaakst overkomen als meeloperij met de “wanna be cool-gang”. Aan dit idee gerelateerd zijn ook: gestreepte/carré truien, all stars, emo-hair, …

  3. Rose met bruin is een zeer mooie combinatie.
    Veel plezier.

    Groetjes Chantal.

  4. 4 dinzzz

    Aardbeienyoghurt met hagelslag

  5. veel mannen staan goed met roos. maar veel mannen durven dat dan weer niet dragen… ik heb bewondering voor je moed! 🙂

  6. 6 Zoetst

    Hoe is dat afgelopen met die mannen? 😉

  7. >>>Zoetst : geen last gehad van mannen, de vrouwen konden me wel niet gerust laten, maar dat vind ik niet zo erg


Geef een reactie

