Das experiment

07Mei07

De vervuilingsproblematiek indachtig onderga ik deze week een experiment dat mijn levensstijl mogelijks drastisch zal veranderen. In tegenstelling tot andere weken zal ik de volgende dagen in mijn kot iedere keer als ik iets vuil maak, wegsmijt of wegleg het niet eenvoudigweg op de grond laten terechtkomen maar zal ik het een speciaal daarvoor bedoelde plaats geven. Zo zal vuilnis onvoorwaardelijk zijn weg naar de vuilbak vinden net zoals gedragen kledij in de ervoor geplaatste mand zal terechtkomen en bestek binnen de 2 uur zal afgewassen worden. De uitkomst is dat ik vrijdag niet zoals elke week in aller ijl het hele zootje zal moeten opruimen maar dat ik tijd zal hebben voor andere dingen zoals slapen. De druk die op mijn schouders rust is gigantisch en waarschijnlijk ga ik woensdag reeds door de knieeën maar als het me lukt ben ik voor eeuwig van die verdomde vrijdagochtend af. Ik ga ervoor!

One Response to “Das experiment”

  1. 1 smiling cobra

    Ordnung muss sein! Het voornemen is reeds het halve werk. Succes.


Geef een reactie

