Dat zou leuk zijn

07Mei07

Leven. Je staat maar wat te dromen, te praten, plannen te maken en zonder dat je het weet vliegt de tijd voorbij. De dingen overkomen je. Voor zover ik de toekomst echter zelf kan sturen, zou ik graag nog 100 jaar leven. In die honderd jaar, en liefst zo snel mogelijk loop ik een uitzonderlijk knappe en interessante vrouw tegen het lijf die met mij het leven wilt delen. We starten een gezin en worden samen oud. In de tussentijd ben ik nog 5 jaar topmanager bij een multinational, schrijf ik een gedicht mooier dan Het Huwelijk van Willem Elsschot, koop ik een Jaguar Roadster uit 1952 en fleuren kinderen en kleinkinderen mijn allerlaatste jaren -die ik doorbreng in Zuid-Frankrijk- op zodat ik uiteindelijk kan sterven zoals Vito Corleone, in mijn wijngaard spelend met het prille nageslacht. Dat zou leuk zijn.

5 Responses to “Dat zou leuk zijn”

  1. Ga je het niet verder doorgeven?


  1. 1 Going On this site
  2. 2 roulette probability
  3. 3 gambling tips

Geef een reactie

