Waanzin

09Mei07

Waanzinnige gedachten
veroveren mijn geest.
En plotseling ben ik grootser,
dan ik ooit al ben geweest.

 

Emotie’s vreet ik op en spuw ze uit,
zonder betekenis,
vanop een berg banaliteit.
Ik kots, ik schijt, ik pis.

 

Ik drijf de spot met de kleine mens
die de toegang werd ontzegd,
tot het punt waarop men zweven gaat,
vrijmoedig en onthecht.

 

Want in het hof der gekheid,
Van sentimenten reeds bevrijd,
maakt al het alledaagse,
plaats voor genialiteit.

No Responses Yet to “Waanzin”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

