Kwijt

12Mei07

Behoorlijk veel mensen hebben een kast vol dvd’s en cd’s. Ik was echter hypermodern en begaf mij reeds enkele weken aan een spitstechnologische externe harde schijf waarop ongeveer 300 uur video -reeksen, films et cetera- en evenveel muziek te vinden was. Het was een haast onuitputtelijke bron van amusement. Van de gestoorde Hans Teeuwen tot The-Simpsons-overtreffende Family Guy. De hemelse klanken van Frank Sinatra en het niewe album van Digitalism. Ik had het allemaal. Zoals u merkt schreef ik in de verleden tijd en was de titel alles behalve positief. Crash dus. Alles kwijt.

3 Responses to “Kwijt”

  1. Dat is balen… 😦

  2. Tja, daar heb je natuurlijk niet zomaar een back-up van…

  3. Hm, en ik ben net begonnen met mijn ganse muziekcollectie op mijn externe harde schijf te plaatsen.
    Ik hoopte stilletjes dat die dingen niet kapot gaan :s


Geef een reactie

