Even de batterijen opladen

15Mei07

Met dit grijze weer is het zo nu en dan eens nodig jezelf weer wat energie in te pompen. Deze man heeft hier wel een erg eigenaardige manier voor gevonden. Men zou alle topmanagers eens een dagje zijn job moeten laten uitoefenen. Deze persoon staat écht elke dag onder hoogspanning.

5 Responses to “Even de batterijen opladen”

  1. 1 smiling cobra

    Dit grijze weer?! De zon schijnt hier al de hele dag à volonté.

  2. Dat zou totaal, volledig en absoluut geen job voor mij zijn, ik werd al bijna misselijk van hoogtevrees toen ik naar de beelden zat te kijken!!

  3. >>Smiling Cobra: hier niet tot mijn ergernis

  4. Hier was het ook zonnig, dan deze morgen vroeg al…
    Ik kon het filmpje niet uitkijken want ik werd duizelig 🙄

  5. Hij heeft wel een hoge functie.

    Groetjes Chantal.


Geef een reactie

