18Mei07

Altijd vind ik grappig: Hoe niks ooit hetzelfde is. Perceptie weet u wel. Vandaag hoor ik bijvoorbeeld het woord “afgrijselijk” uitspreken en ik sta perplex. Plotseling was alle affiniteit met het woord verloren. Geen smerig monster op mijn netvlies, gewoon een leegte. Een seconde waarheid. Dat doet even pijn, maar daarna is het weer over. Zo gaat dat met pijn alsook met vreugde. Soms wisselt alles zich zo snel af dat ik denk. Eventjes stoppen jongens, er iets mis is met de bandrecorder ofzo. Het hele grapje is niet meer geloofwaardig. Maar onverstoord dreunt de panorama-film rondom mij verder. Ik doe maar mee, en laat niet merken dat ik het doorheb. Hoe alles niet echt is. Als het allemaal echt was, zou ik het wel weten. Maar nu weet ik het niet. Dus tracht ik maar zoveel mogelijk van al het broze geluk te proeven wachtend op AshTON Kutcher die vanachter de hoek komt en zegt: You’ve just been punk’d. Er is niks dan leegte.

One Response to “”

  1. 1 Anoniem

    tis ashton kutcher 🙂


Geef een reactie

