Big Brother is reading you!

21Mei07

Tegenwoordig moet je oppassen wat je doet. Voor je het weet verandert stoerdoenerij in een ware nachtmerrie. In België zal het zo’n vaart wel niet lopen, maar ik blijf voorlopig toch zwijgen over mijn job als dealer, mijn avondje joyriden gisteren en mijn functie bij de Siciliaanse maffia.

2 Responses to “Big Brother is reading you!”

  1. 1 Imke Dielen

    Dat kan idd handig zijn, ik hou mijn mond ook over mijn bijverdiensten 😉 héhé

  2. 2 smiling cobra

    Je kunt ermee lachen, maar ik schrijf op mijn blog ook niet alles wat ik eigenlijk zou willen schrijven. Ik heb, zoals ik het op mijn blog heb beschreven, ooit eens een dreigmail van de CIA gekregen en ik ben er nog steeds niet uit of dat nu een grap of ernst was.


Geef een reactie

