de letter k

21Mei07

Geluk zit vaak in kleine dingen. Zoals hiernet de letter k van mijn toetsenbord loskwam en ik hem met een zacht klikje opnieuw bevestigde. Dat is genieten. Geen gepruts of onhandigheid. Gewoon klik.

In orde

5 Responses to “de letter k”

  1. Ik had dat met met mijn e, en die ging steeds vaker los.
    Een klodder lijm deed wonderen!

  2. Mooi dingen zijn vaak heel eenvoudig…

  3. Ik hou van de lettertjes van mijn toetsenbord 😉

  4. Op het toetsenbord van mijn laptop is de N nog maar voor de helft leesbaar…


Geef een reactie

