Nu nog mooier

21Mei07

Nadat ik mijzelf als asociaal beschouwde door een mailtje, is mijn persoonlijke levenssfeer nu echt geschonden. Iemand van hen is de omgeving van intimi binnengedrongen en heeft zich aldus genesteld in mijn msn-lijst. Wat is er toch op handen bij de Vlaamse jeugd? Is het dan zo moeilijk op een normale manier contact te leggen? Ja. Ik ben er zelf ook niet zo heel erg sterk in. Is dat echter een reden om langs alle kanten op onorthodoxe manieren contact uit te lokken? Neen. Na te controleren of de infiltrante niet toevallig de onopgemerkte identieke tweelingzus van An Jaspers was -en deze schrale hoop ten spijt- ban ik haar uit mijn lijst en besluit deze dag door te maken zonder iemand nieuw te leren kennen. Lekker gezellig alleen.

2 Responses to “Nu nog mooier”

  1. 1 Da Dame

    Ik behoor zelf misschien nog voor een stuk bij de jeugd, maar de nieuwe generatie 15-16 jarigen zijn zonder te overdrijven zwaar over de waarden en normen van zelfs al mijn generatie (3 jaar ouder!) aan het schrijven. Het vormt blijkbaar geen probleem meer om je kenbaar te maken in alle wegen buiten de normale..terwijl ik nog altijd kies voor een gezellige babbel op café..waar gaan we naartoe?

    X Da Dame

  2. Ik heb diverse email adressen in mijn contactenlijst staan maar weet niet wie ze zijn. Deleten wil ik ze niet, mailen ook niet. Maar wie zijn ze eigenlijk?


Geef een reactie

