Wispeltuur

23Mei07

Vandaag zit ik gevangen in mijn eigen wispeltuur. Alles wat langer dan 2 minuten duurt blijkt onmogelijk. Ik heb vandaag werkelijk nog niks gedaan dat langer duurt dan 120 seconden. Ik spring van een halfgelezen internetartikel naar een korte maar krachtige wandeling in de tuin, naar wat boeken die na een halve pagina weer genadeloos dichtgeklapt worden en kan momenteel maar 1 ding bedenken. De 120 seconden zijn inmiddels om.

4 Responses to “Wispeltuur”

  1. Dat herken ik ontzettend. Fijn dat ik eindelijk weet dat ik een wispeltuurtje heb. 😉

  2. Blij dat ik niet alleen zo een momenten (dagen) kan meemaken.

  3. Geniet van die ene seconde…

  4. Wow 120 seconden da’s lang!! 😉


Geef een reactie

