Propaganda via Secondlife

26Mei07

Een absolute primeur is dit. Lijst Dedecker voert propaganda via Secondlife, het online spelletje waarmee je het leven kan uitbouwen dat je in realiteit niet hebt. Moet dit echter onze toekomst voorstellen? Zullen we allemaal Secondlife gaan spelen omdat ons echte leven zo triestig geworden is? Of is dit gewoon de volgende stap na een eigen blog?

Secondlife reclame

De virtuele wereld lijkt science-fiction-achtige proporties aan te nemen. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt vooraleer men eigen verkiezingen zal lanceren in Secondlife zodat Dedecker dan misschien toch nog premier kan worden.

2 Responses to “Propaganda via Secondlife”

  1. Ik denk dat het modern chatten is, vermengd met spelen!

  2. Ik heb het geprobeert second life maar het is niks voor mij.
    http://joydonna.wordpress.com/?s=second+life

    Groetjes Chantal.


Geef een reactie

