Dromen

04Jun07

De ijverige google-mieren zijn weer vrolijk de grenzen der privacy, monopolisering en deugelijkheid aan het verkennen. Zo hebben ze voor de lol al vijf Amerikaanse steden langs alle kanten gefotografeerd waardoor mensen die te lui zijn om hun reet op te heffen nu door de straat kunnen wandelen of vliegen via het internet. Dat is plezant. Natuurlijk gingen een aantal freaks onmiddellijk op zoek naar genante momenten. Ze vonden die en nu kunnen wij allemaal eens heel hard lachen met onder andere deze kerel die een seksboekenwinkel binnengaat. Hahahaha.

 

Hahahaha. Ziezo, het toppunt van mijn dag zit er weer op. Nu we allemaal uitgelachen zijn moet ik bekennen dat ik dit soort toestanden wel degelijk goedkeur. Misschien verliezen we door de miljoenen amateurfotografen en youtubers wel onze privacy, maar als men mij ooit kidnapt zal ik toch blij zijn dat er een of andere gadgetsul een gsm met een camera van een paar megapixels bij de hand heeft en de ontvoering in beeld brengt om ze daarna wereldwijd te broadcasten. Dankzij deze beelden zal ik dan na weken van uithongering en mishandeling gered worden en zal men mij als een held ontvangen omdat ik de vreselijkheden overleefd heb. “Hoera!” zal men roepen. Je moet immers niet alleen naar de slechte kanten van kidnapping kijken, elke keerzijde heeft zijn medaille. En als keerzijdes al medailles kunnen behalen, waarom zouden jij en ik dat dan niet kunnen? Als je echt graag een medaille wil, ga er dan gewoon voor en wie weet komt je droom wel uit.

One Response to “Dromen”

  1. Ik denk toch ook dat ik dat niet zo geweldig zou vinden…


Geef een reactie

